Seminaari: Strategic management in an increasingly digital retail landscape
Tervetuloa kaupan digitalisaatiota käsittelevään aamupäiväseminaariin.
Tilaisuuden pääpuhujana on Martin Hayward, joka on toiminut Dunnhumbyn ja Aimian strategiajohtajana ja ollut mukana luomassa analytiikkateollisuuden nousua Englannissa jo 1990-luvulta lähtien. Dunnhumby on tehnyt asiakasdatan analytiikkaa Tescolla ja Aimia Sainsburysilla.
Lisäksi kuulemme tohtori Richard Cuthbertsonin (Oxfordin yliopisto, FiDiPro Fellow) näkemyksiä kilpailusta Englannissa kaupan alalla sekä suomalaista tutkimustietoa kaupan digitalisaatiosta. Tapahtumassa on myös paneelikeskusteluja, joihin osallistuu Aalto-yliopiston ja Jyväskylän yliopiston projektitutkijoita sekä edustajia seuraavista organisaatioista: SOK, Tieto, Solita, Citycon ja Business Finland.
Tilaisuus on ilmainen ja kaikille avoin, mutta vaatii ilmoittautumisen tilarajoitteiden ja tarjoilujen mitoittamiseksi. Ilmoittautumiset sähköpostitse olli.rusanen@aalto.fi. Muistathan mainita mahdollisen erityisruokavalion.
KUTSU (pdf)