Väitös markkinoinnin alalta, MECS Andrei Botez

2017-03-31 12:00:00 2017-03-31 15:00:00 Europe/Helsinki Väitös markkinoinnin alalta, MECS Andrei Botez Väitöskirjan nimi on Breaking the Limits: Posthumanism, Consumption, and the Future of the Human http://old.marketing.aalto.fi/fi//midcom-permalink-1e707c944d08cb807c911e7a3c099fa1049d00ed00e Runeberginkatu 14-16, 00100, Helsinki

Väitöskirjan nimi on Breaking the Limits: Posthumanism, Consumption, and the Future of the Human

31.03.2017 / 12:00 - 15:00
Runeberginkatu 14-16, 00100, Helsinki, FI

Andrei Botezin (MECS, Master in Eastern Church Studies) markkinoinnin aineen väitöskirja “Breaking the Limits: Posthumanism, Consumption, and the Future of the Human" tarkastetaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa perjantaina 31.3.2017.

Väitöstilaisuus alkaa 31.3. klo 12.00 Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun päärakennuksen 3. kerroksen Wihuri-salissa, C-350 (Runeberginkatu 14-16, Helsinki).

Vastaväittäjänä toimii professori Janet L. Borgerson, University of London, Iso-Britannia ja kustoksena professori Henrikki Tikkanen, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu.

Lisätietoja:
Andrei Botez
andrei.botez@aalto.fi