Väitös markkinoinnin alalta, ekonomi, MBA Jarmo Kuisma

2015-11-04 12:00:00 2015-11-04 14:00:00 Europe/Helsinki Väitös markkinoinnin alalta, ekonomi, MBA Jarmo Kuisma Consumer Perception of Online Advertising http://old.marketing.aalto.fi/fi//midcom-permalink-1e577cef3a5fdf477ce11e587baa77d867a20c220c2 Runeberginkatu 14-16, 00100, Helsinki

Consumer Perception of Online Advertising

04.11.2015 / 12:00 - 14:00
Runeberginkatu 14-16, 00100, Helsinki, FI

Ekonomi, MBA Jarmo Kuisman väitöstutkimus Consumer Perception of Online Advertising - The Effects of Animation, Ad Characteristics, Repetition and Task Relevancy on Attention and Memory esitetään tarkistettavaksi Kauppakorkeakoulun päärakennuksen juhlasalissa, Runeberginkatu 14-16, keskiviikkona 4.11.2015 klo 12.00.

Vastaväittäjänä toimii professori Andrew Duchowski (Clemson University) ja kustoksena professori (active emeritus) Kristian Möller.

http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-60-6430-7 (aaltodoc.aalto.fi)